واتس اپ قطع می شود: با آغاز  سال جدید میلادی پیام‌رسان واتس‌اپ اعلام کرد، سرویس‌ دهی به میلیون‌ها گوشی تلفن هوشمند همراه را متوقف خواهد کرد و کاربران آن‌ها دیگر نمی توانند به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. با ما همراه باشید در بی هوش بزرگترین سایت سرگرمی.

 

واتس‌اپ در میلیون‌ها گوشی قطع می شود

نابر گزارش نشریه سان بریتانیا، بسته به‌روز رسانی جدید باعث می شود این پیام‌رسان دیگر روی نسخه‌های قدیمی اندروید و اپل کار نکند.  روز اول ژانویه سال 2021 میلادی واتس اپ 12 دی قطع می شود و دیگر روی تلفن‌های هوشمندی که سیستم عاملی پایین تر از ios9 (برای کاربران اپل) و اندروید ۴.۰.۳ (برای کاربران اندروید) دارند کار نخواهد کرد.

واتس اپ 12 دی قطع می شود

به این معنی که گوشی‌های آیفون ۴ به پایین دیگر توان اجرای پیام ‌رسان واتس‌اپ را نخواهد داشت و کاربرانی که از آیفون S4، آیفون ۵ ، آیفون S5، آیفون ۶ و آیفون S6 استفاده می کنند. کاربران واتساپ می‌توانند سیستم عامل‌های خود را به روز رسانی کنند و همچنان از واتساپ استفاده کنند ولی مدل های قدیمی تر گوشی های همراه با راه اندازی سیستم عامل های جدید هم مشکل پیدا می کنند و اجازه نصب به آنها را نمی دهند

واتس اپ 12 دی قطع می شود

هرچند اغلب گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار بالاتر از سیستم‌عامل ۴.۰.۳ هستند، ولی با این حال تعداد زیادی از مدل‌های تلفن‌های همراه اندرویدی مانند گلکسی S2 و موتورلا دروید رزر از سال جدید نمی توانند از خدمات واتس‌اپ استفاده کنند.

همچنین در سال گذشته واتس‌اپ به سرویس‌رسانی به گوشی‌های هوشمند قدیمی با سیستم عامل کمتر از IOS و اندروید ۲.۳.۷ پایان داده بود.

افرادی که قادر به انجام به روزرسانی نیستند،ممکن است به این معنی باشد که از اول ژانویه دسترسی به برخی از ویژگی‌های واتس اپ را از دست می‌دهید و ممکن است مجبور شوید تلفن خود را ارتقا دهید تا بتوانید از واتس اپ استفاده کنید.