سرگرمی دنیای شادی لطیفه بازی پیام تبریک فال طالع بینیاس ام اس جالب معما تست هوش

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نحوه خشک کردن میوه ها در آفتاب

نحوه خشک کردن میوه ها در آفتاب

نحوه خشک کردن میوه ها در آفتاب : بهترین راه برای خراب نشدن میوه های اضافی خشک کردن میوه هاست. این میوه ها حتی پس از خشک شدن خوشمزه تر هم می شوند.با بی هوش همراه باشید.

اصول خشک کردن میوه ها در آفتاب:

یکی از علاقه های من در تابستان میوه های خوشمزه و متفاوت آن است. بعضی مواقع به قدری میوه اضافی می آید که نمی توانیم تا قبل از خراب شدنشان آن ها را مصرف کنیم. بهترین راه برای خراب نشدن میوه های اضافی خشک کردن آن هاست. این میوه ها حتی پس از خشک شدن خوشمزه تر هم می شوند.

خشک کردن میوه ها در آفتاب هزینه بر نیست و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد، خیلی هم آسان است.

تنها مشکلی که دارد طولانی بودن دوره خشک شدن میوه هاست. اگر زمان آن برایتان مهم نیست حتما این کار را انجام دهید. از نور آفتاب استفاده کنید تا میوه خشک های بسیار خوشمزه ای درست کنید.

 

اصول خشک کردن میوه ها در آفتاب

وسایل مورد نیاز برای خشک کردن میوه ها در آفتاب

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۹۹ ، ۲۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

بیوگرافی مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان : مهران غفوریان (زادهٔ سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد.با بی هوش همراه باشید.

چکیده ای از "بیوگرافی مهران غفوریان":

  • نام اصلی: مهران غفوریان
  • زمینه فعالیت: سینما
  • تولد: ۳ شهریور ۱۳۵۳ ‏تهران، ایران
  • والدین: خسرو غفوریان
  • محل زندگی: تهران
  • ملیت: ایران ایرانی
  • پیشه: بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، مجری
  • سال‌های فعالیت: ۱۳۷۳ تاکنون
  • فرزندان: هانا غفوریان

 چکیده ای از "بیوگرافی مهران غفوریان"

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۹۹ ، ۲۰:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

آموزش درست کردن گل با نمد

آموزش درست کردن گل با نمد

آموزش درست کردن گل با نمد : کار با نمد یکی از آسان‌ترین هنرها می‌باشد، برای ساخت گل نمدی ، فقط کافی است الگوی مورد نظر را روی نمد با رنگ دلخواه خود پیاده کنید و با کوک‌های ساده و یا با چسب حرارتی ساخت گل را تکمیل کنید. از گل‌های نمدی می‌توانید برای تزیین هد بند، تل یل گل سر، روی یخچالی، روی کیف و حتی روی لباس استفاده کنید. در ادامه برای شما آموزش ساخت 8 مدل گل نمدی زیبا و شیک همراه با الگو را آماده کرده‌ایم با ما در وبسایت بی هوش همراه باشید.

 

آموزش درست کردن گل با نمد

افراد زیادی در جامع ما وجود دارند که با کسب درآمد درخانه خود موفق به یک شغل پر درامد شده اند چه بسا پشتکار و ذهن خلاقی داشتند شکی در آن نیست این روزا با وجود شرایط بد اقتصادی بسیاری از مردم برای خود شغل هایی در نظر گرفته اند که بی هوش اسامی این شغل ها را با عنوان کارهای هنری درآمدزا در منزل برای شما گردآوری کرده است تا کمکی در مسیر شغلی هنری شما ایجادکند... با ما تا انتهای این بخش همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

معرفی کسب و کار خانگی

معرفی کسب و کار خانگی

معرفی کسب و کار خانگی : با سلام به شما عزیزان  ما در بخش های قبلی از بی هوش درمورد کارهای هنری درآمدزا در منزل با روش های آسان و البته کم هزینه به صورت کامل در هر عنوان توضیحاتی از این قبیل کارها برای شما بازگو کردیم تا کمک کنیم چگونه و چه کسب و کاری با معرفی آنها میتوانید بهترین خودتان باشید حال میخواهیم بگوییم در این مقاله با توجه به همه گیری ویروس کرونا بخصوص مختل شدن بازار چگونه میتوانید کسب و کار کوچک با سود بسیار بالا  اشتغال زایی کنید ما در این مقاله میخواهیم ، هر چیزی که باید راجع به کسب و کارهای خانگی بدانید رو برایتان بگوییم. در اینجا به شما یاد خواهیم داد که چطور از نقطه ی صفر ، تبدیل به یک کارآفرین در کسب و کار خانگی بشوید. :

تا همین چند سال پیش ، کار کردن ، فقط یک تعریف داشت و اونم چیزی نبود جز اینکه هر روز صبح زود از خواب بیدار شیم. و به بریم سر کارمون و بعد از 8 تا 10 ساعت کار کردن به خونه هامون برگردیم. و دوباره روز از نو ، روزی از نو . البته کسایی هم این وسط بودن که با شکستن این قانون ، تونستن کسب و کارهای بسیار پول سازی رو راه بندازند.

 

معرفی کسب و کار خانگی 

اما نکته اینجاست که حتی همون افرادی که به ظاهر قانون کسب و کار رو شکستند ، باز هم مثل همه هر روز صبح میرفتند به محل کارشون و دوباره مثل بقیه شروع می کردند به کار کردن و حتی بیشتر از بقیه کارمندها و کارگرها ، استرس کاری رو تحمل می کردند تا که به یک سود دهی خوب توی کارشون برسند.

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۹۹ ، ۲۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

طالع بینی و خصوصیات متولدین دی ماه

طالع بینی و خصوصیات متولدین دی ماه

طالع بینی و خصوصیات متولدین دی ماه : در این مطلب از سایت بی هوش درباره طالع بینی و خصوصیات متولدین دی ماه  می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

عجله ای در عشق ندارد. نه به سرعت عاشق می شود، نه به سادگی راز دل خود را می گوید. او همواره در حرکت است ولی نمی داند چرا. فقط می داند باید موفق شود. اگر فکر میکنید می توانید او را از رسیدن به هدفش باز دارید و به سمت خود جذب کنید، سخت در اشتباهید.

 

طالع بینی و خصوصیات متولدین دی ماه

سمبل: بز
عنصر وجود: خاک
شعار: من بکار می گیرم
سنگ خوش یمن: انیکس حدید
سنگ ماه: اپال سیاه، مالاکیت، موس آکات، کوارتز دودی، عقیق رنگارنگ
سیّاره: زحل
فلز وجود: سرب
شخصیّت: کاردینال، بلندپرواز، حقیقت جو، رهبر
رنگ محبوب: سیاه

ادامه مطلب...
۱۷ آذر ۹۹ ، ۰۱:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

آموزش ساخت عطر در خانه

آموزش ساخت عطر در خانه

آموزش ساخت عطر در خانه : اگر دوست دارید خودتان مطابق بوی مورد علاقه تان عطر درست کنید و از رایحه آن لذت ببرید، در اینجا روش درست کردن عطر خانگی ارائه شده است که می توانید با مطالعه آن، عطر محبوب تان را بسازید.نگهداری شیشه عطرها به دور از نور، از عطر درون آن به خوبی محافظت می کند.

اگر در خانه هستید و دقیقا نمیدونید که چکار کنید تا اوغات بیکاری را بگذرانید یا حتی دنبال یک خلاقیت جهت اشتغال زایی هستید پیشنهاد ما به شما این است که با کمی وقت و حوصله میتوانید بهترین باشید فقط کافیست هنر خود را چه در سبک و سلیقه و چه در دقت کار خود بیفزایید.دقت کنید برای اولین بار شاید آنطور که میخواهید هیچ کاری پیش نرود بنابراین تلاش کنید و ناامید نشوید با جا عطری های زیبا و عصاره های مختلف میتوانید کار کوچکی در خانه ایجاد کنید.

نت های عطری چیست؟

قطعا در موقع خرید اینترنتی عطرها با اصطلاحاتی مانند « نت بالایی»،« نت میانی» و« نت پایه» روبرو شده اید. ولی این اصطلاحات چه مفهموی دارند؟ نت بالایی همان بویی است که در اولین لحظه استفاده از یک عطر به مشام می رسد. این نت از مولکول های کوچکی ساخته شده که به سرعت تبخیر شده و از بین می روند. نت بالایی همان بویی است که باعث می شود شما از یک عطر خوش تان بیاید و قصد به خرید آن بگیرید. محبوب ترین نت های بالایی شامل؛ لیمو، ترنج، پرتقال، بهار نهار و گریپ فروت است.با بی هوش در این قسمت از هنر در خانه همراه باشید.

 

آموزش ساخت عطر در خانه

نت میانی بعد از این که نت بالایی محو گردید، خود را نشان می دهد. این نت بخش اصلی یک را تشکیل می دهد و بعنوان پوشش برای بوی ناخوشایند نت ابتدایی بکار می رود. نت میانی شامل؛ میخک، صنوبر، یاسمن، گل رز و هل می شود. نت پایه بعد از ناپدید شدن نت میانی خویش را نشان می دهد. این نت ها هستند که سبب دوام یک عطر می شوند. ترکیب از نت معمولاً بسیار عمیق هستند و پس از سی دقیقه نمی توان آنها را احساس کرد ولی بعد از گذشت چند ساعت ماندگاری دارند. معمولاً این نت شامل؛ نعناع هندی، چوب درخت کاج یا صندل، وانیل و چوب سدر می شود.

ادامه مطلب...
۱۷ آذر ۹۹ ، ۰۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

39نکته برای پرورش کودک باهوش

39نکته برای پرورش کودک باهوش

39نکته برای پرورش کودک باهوش : به گفته متخصصان کودکان و عصب شناسان، کودکی زمان بحرانی برای رشد فکری پسر یا دختر شماست و از این رو مرحله ای است که مغز به سرعت رشد می کند. اینکه چگونه به کودک خود کمک می کنید تا این مرحله را به خوبی طی کند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.در این قسمت از رازهای تربیت فرزند در بی هوش برخی از پیشنهاد های ارایه شده توسط متخصصان کودک برای کمک به رشد هوش کودکان آورده شده است.

1. به کودک خود یک شروع اولیه بدهید :

با توجه به مطالعه ای که انجام شد یکی از بهترین متخصصین کودکان فعالیت های زیر را برای حمایت از رشد اولیه کودک توصیه می کند:

به حداکثر رساندن پاسخ عاشقانه و استرس، صحبت کردن، خواندن و حرکات، با استفاده از بازی های عددی و ریتمی، توانمندسازی و تشویق به یادگیری سه بعدی و ایجاد علاقه به یادگیری در کودکان.

 

2. برای کودک تان کتاب بخوانید :

با خواندن شروع کنید حتی اگر کلمات را درک نکند .این کار به او کمک می کند تا پیشرفت مهارت های زبانی اش را شروع کند و کودکانی که در بچگی مطالعه می کنند، بیشتر تمایل دارند که تا برای همیشه مطالعه کنند و در مدرسه خوب عمل می کنند و در زندگی بزرگسالی هم موفق می شوند.

خواندن کتاب یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که کودکان را باهوش می کند.

 

40 نکته برای پرورش کودک باهوش

ادامه مطلب...
۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۹:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

کار در منزل با نمد

کار در منزل با نمد

کار در منزل با نمد : نمد دوزی یکی از کارهایی است که خانم‌های خانه‌دار به آن علاقه بسیاری نشان می‌دهند، دلیل آن هم واضح است به راحتی می‌توان این کار را در خانه انجام داد  فقط به ذوق هنری شما مربوط میشود و نیاز به هزینه زیادی برای شروع ندارد. کار در منزل با نمد شامل دست‌سازه‌هایی مانند عروسک، گل سر، کیف و بسیاری کالاهای دیگر است.

 

نمد دوزی از جمله کارهایی است که در آن خلاقیت یک امر ضروری برای موفقیت به حساب می‌آید. به دلیل نوع این کار که زمان و سرمایه کمی برای شروع نیاز دارد ما برای شما نمونه های بسیاری را در زیر آورده ایم تا به شما در راستای این کار هنری کمک کند و  لازم به ذکر است  برای افرادی که دانشجو هستند یا بانوان خانه‌دار گزینه مناسبی است. کسب و کار خانگی با نمد یکی از کارهایی است که در آن می‌توانید از نظر هنری و حتی درآمد ارتقا چشمگیری داشته باشید.

کار در منزل با نمد

ما در مطالب قبلی از بی هوش درباره اهمیت اشتغال در منزل برای کسانی که خانه دار یا هنوز شغلی که علاقه داشته باشند را پیدا نکردند به صورت مفصل درباره کارهای هنری درآمدزا در منزل صحبت کردیم .حال امروز درباره کار در منزل با نمد سعی کردیم با عکس های متنوع و ایده های جدید از نمد با شما همراه باشیم.

ادامه مطلب...
۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۸:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

جملاتی که مردان را عاشق میکند

جملاتی که مردان را عاشق میکند

جملاتی که مردان را عاشق میکند :کلماتی در زندگی زناشویی هستند که می تواند باعث صمیمیت  و عشق بین همسران شود. خانمها با این گفتن این جملات می توانند شوهرشان را برای همیشه عاشق کنند.پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

 

جملات زنانه ای که مردان را عاشق می کند

 

حرف‌هایی که در کنار رفتار مناسب شما به همسرتان قشنگ‌ترین عشق را می‌دهد و عشق شما را در قلبش ثبت می‌کند. شما نیاز دارید تا همسرتان را بشناسید و به مرور زمان جملات خاص خود او را پیدا کنید نه فقط جملاتی که جنبه عمومی دارد و بیشتر افراد از شنیدن آنها خوشحال می‌شوند. این جملات را به همسرتان بگویید و با گفتنش زیر پوست زندگی مشترکتان خون تازه‌ای تزریق کنید. در ادامه همراه با ما باشید تا بدانید چگونه زن و شوهری صمیمی باشید.

 

جملاتی که مردان را عاشق میکند

بیشتر بخوانید: موفقیت شغلیتان را با این تست بسنجید

تشکر با قشنگ‌ترین کلمات

وقتی همسرتان کارهای مردانه‌اش را انجام می‌دهد، پیش خودتان نگویید به وظیفه‌اش عمل کرده و نیازی به تشکر نیست. فکر نکنید مردتان به‌خاطر دست‌های قوی و توانایی‌های مردانه‌اش نیازی به شنیدن تشکر ندارد. در ازای هر قدمی که برای شما و زندگی مشترک‌تان برمی‌دارد، از او تشکر کنید.

ادامه مطلب...
۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا

 

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا : شب یلدا یا شب چله یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانی است که مثل عید نوروز و چهارشنبه‌سوری از تاریخ و پیشینه قدیم ایران به یادگار مانده. شب یلدا در واقع از زمان غروب آفتاب در آخرین روز پاییز یعنی ۳۰ آذر شروع می‌شود و با طلوع آفتاب در اولین روز زمستان یعنی اول دی به پایان می‌رسد.

این شب از تمام شب‌های سال بلندتر است و اجداد ما هر سال آن را جشن می‌گرفته‌اند. زمان شب یلدا به تاریخ میلادی متغیر است و احتمال دارد ۲۰، ۲۱ یا حتی ۲۲ دسامبر باشد. برای مثال تاریخ شب یلدا ۹۸ و ۹۷ و ۹۶ معادل ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ ولی در سال ۹۵ این شب معادل ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

شب چله به عنوان بلندترین شب سال، برای ما ایرانی‌ها پر از خاطره است؛ از زمان کودکی که انشای شب یلدا می‌نوشتیم تا جمع شدن فامیل، انداختن سفره شب یلدا، تزیین انار شب یلدا و گوش دادن به شعر و قصه زیر کرسی. اگر می‌خواهید در مورد تاریخچه شب یلدا در شهرهای مختلف ایران و سایر کشورهای جهان بیشتر بخوانید و بدانید در هر منطقه آداب و رسوم شب یلدا چیست با بی هوش همراه باشید.

یلدا یعنی چه؟

یلدا واژه‌ای سُریانی به معنای زایش و تولد است. سریانی زبانی بود که در میان مسیحیان رواج داشت. این معنا، از بررسی و تحقیق در واژه‌نامه‌ها و کتاب‌های تاریخی به دست آمده است. ابوریحان بیرونی، دانشمند همه فن حریف و تقویم‌شناس، از شب یلدا با نام میلاد اکبر یاد می‌کند؛ و منظور از این نام را میلاد خورشید دانسته است.

 

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا

کتاب آثار الباقیه نوشته اوست. کتاب به عربی نوشته شده و در حال حاضر، چند ترجمه فارسی از آن منتشر می‌شود. ابوریحان در این کتاب گاه‌شماری و تقویم اقوام مختلف را بررسی کرده است. اگر علاقمند باشید می‌توانید مراسمات و جشن‌های اقوام باستان را در این کتاب مطالعه کنید.

ادامه مطلب...
۰۹ آذر ۹۹ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei