سرگرمی دنیای شادی لطیفه بازی پیام تبریک فال طالع بینیاس ام اس جالب معما تست هوش

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

ایده ساختن آباژور چوبی زیبا

 

 ایده ساختن آباژور چوبی زیبا

 

ایده ساختن آباژور چوبی زیبا :آباژور های تزیینی شیک و خاص را میشود از جمله جذاب ترین دکوری های منزل دانست که نقش مهمی در زیبایی و دکوراسیون دارند. انواع آباژور در بازار موجود است و به راحتی می توانید آنها را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. اما جالب است بدانید با کمی خلاقیت و حوصله  و صرف کمترین هزینه می توانید در منزل به ساخت آباژور نمایید. ما در این مطلب از bihosh.ir  قصد داریم به ارائه آموزش ساده و آسان ساختن آباژور با چوب بپردازیم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

ساخت آباژور را می توان با وسایل اولیه انجام داد، شما می توانید به راحتی با کارتن، چوب، مقوا، میله های فلزی و دیگر وسایل ساده و در دسترس اقدام به ساخت آباژورهای تزیینی نمایید. آموزش مربوط به ساخت نوعی آباژور با چوب می باشد که می توان از آن به عنوان دکوری چوبی نیز استفاده نمود.

 

 ایده ساختن آباژور چوبی زیبا 

ایده ساختن آباژور چوبی زیبا

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

ایده های هنری درآمدزا در منزل

 

ایده های هنری درآمدزا در منزل

 

ایده های هنری درآمدزا در منزل :اگر به انجام کارهای هنری علاقه‌مند هستید و در آن استعداد دارید، از طرفی نیز به دنبال راهی برای کسب درآمد خانگی هستید، این مطلب از  bihosh.ir برای شما نوشته شده است.فقط کافیست یکی از ایده های هنری درآمدزا را انتخاب کنید و از همین امروز کسب و کار خود را راه بیندازید.

در دنیای کسب و کار امروز، بسیاری تمایلات رنگ و بوی دیگری گرفته است که افراد را بر آن می‌دارد به جای کار کردن برای کارفرمایی دیگر، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند. به این ترتیب بدون استرس و بدون نیاز به رفت و آمد در خیابانهای پرترافیک و اتلاف وقت، می‌توانند از هنر و سرگرمی خود به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند و همچنین ظرفیت‌های دنیای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود به کار ببندند.

 

ایده های هنری درآمدزا در منزل

ایده های هنری درآمدزا در منزل

  

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی

 

کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی

 

کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی : در این بخش از دکوراسیون سایت بی هوش نکته ها و نمونه هایی شیک برای داشتن یک تزئین خوب و شیک در اتاق پذیرایی را خواهید دید.

در بخش های قبلی از bihosh.ir به موضوع ایده لوازم دکوری دست ساز منزل  چه ساخت دست با وسایل دورریختنی و چه به صورت آماده برای تزیین خانه  پرداختیم حال سعی کردیم ایده هایی جدید و زیبا  را با هم تماشا کنیم , با ما همراه باشید.

زمانی که اسم لوازم دکوری را می شنویم به یاد لوازمی بسیار مجلل و گران قیمت می افتیم که زیبایی اتاق نشینمن را کامل و بلکه دو چندان می کند اما همیشه این طور نیست.
برای تزیین یک اتاق نشینمن به بهترین شکل نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم تا به اشتباه زیبایی دکوراسیون را به هم نزنیم. نکته اول سبک خانه است که همانطور که می دانید برای خانه ای با سبک سنتی نمی توان لوازم دکوری و تزیینی مدرن اضافه کرد.

رنگ مناسب و هم خوانی رنگ ها: نکته دیگری است که اکثرا برای یک تزیین باید رنگ متناسب انتخاب کرد مثل رنگهایی که در کنار هم گرمی و سردی محیط را هماهنگ کرده و یا آرامش و انرژی را به تعادل برساند که در ادامه خواهید دید.

کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش

 

 

ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش

 

ساخت پادری با منگوله کاموایی

ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش :پوم پوم یا پم پم به منگوله های کاموایی گفته می شود که اغلب روی شال و کلاه ها استفاده می شود. با تعداد زیادی از این منگوله ها می توانید پادری، رومبلی و روصندلی های زیبا و کاربردی درست کنید.
برای ساخت پادری با پوم پوم به نخ کاموا نیاز دارید. ابتدا باید پوم پوم یا همان منگوله ها را به تعداد کافی درست کنید و بعد آن ها را در کنار هم قرار دهید. برای درست کردن پوم پوم  با بی هوش همراه ما باشید.

روش درست کردن پوم پوم با چنگال

برای این کار ابتدا چند سانتی متر از نخ را آزاد گذاشته و از سوراخ دوم چنگال رد کنید، سپس نخ را تا حدی که می خواهید اندازه پوم پوم باشد دور چنگال بپیچید.

[ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش

ساخت پوم پوم

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

کارهای هیجان انگیز در ایام تابستان

 

کارهای هیجان انگیز در ایام تابستان

 

 

 

کارهای هیجان انگیز در  ایام تابستان :روزهای بلند و طولانی تابستان فرصت مناسبی است تا فعالیت هایی را که در فصل های دیگر سال امکان انجامش را ندارید، پیاده سازی کنید. برا ی همین این بهترین  راهکار برای به شمار میرود .فعالیت های فضای باز، راه رفتن پابرهنه روی شن های ساحل، غذا خوردن در رستوران های خیابانی و... می تواند تابستانی به یاد ماندنی را در خاطرتان حک کند.

با bihosh.ir همراه باشید تا سرگرمی های مختلف را تجربه کنیم.

با پاهای برهنه روی چمن راه بروید

یکی از راههای کاهش استرس، راه رفتن با پاهای برهنه روی چمن است. لمس طبیعت، استرس و تمام دغدغه های ذهنی شما را از بین می برد و آرامش را جایگزین اش می کند. طبق تحقیقات، این کار فواید سلامتی دیگری مانند درمان بی خوابی نیز دارد، بنابراین تنبلی را کنار بگذارید و با این کار ساده، انرژی مثبت زیادی دریافت کنید.

 

کارهای هیجان انگیز در  ایام تابستان

کارهای هیجان انگیز در  ایام تابستان

ادامه مطلب...
۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

ساخت باغ مینیاتوری زیبا برای خانه

 

 

ساخت باغ مینیاتوری زیبا برای خانه

 

 

 

 

ساخت باغ مینیاتوری زیبا برای خانه : ایده ی بسیار جذابی برای جبران کمبود فضای سبز در سبک زندگی مدرن  است  با اندکی حوصله و صبرخلاقیت خود را می توانید نمونه ای از این باغ های رویایی را طراحی کنید لازم به ذکر است که باغ مینیاتوری همه ویژگیهایی را که یک باغ معمولی دارد، میتواند داشته باشد اما در ابعاد کوچک تر ساخته می شود. این ایده بسیار برای روحیه شما در یک فضای سرد و بی روح  مناسب بوده و میتواند برای شما یک باغچه خانگی کوچک به حساب بیاید. با bihosh.ir همراه باشید تا از ایده های جذاب و منحصر به فرد خودتان لذت کافی را ببرید.

 

 

ساخت باغ مینیاتوری زیبا برای خانه

 

ادامه مطلب...
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

ساخت گلدان‌های کوچک زیبا برای تزئیین خانه

 

 

ساخت گلدان‌های کوچک زیبا برای تزئیین خانه

 

 

ساخت گلدان‌های کوچک زیبا برای تزئیین خانه : گل ها به هر صورتی که باشند دوست داشتنی هستند اما در مبحـث تعدادی مینی گلدان وجود دارد که بسیار زیبا هستند و می توانید از آنها برای تزئیین دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. البته اگر خانه شما کوچک باشد و فضای کافی برای گل و گیاه نداشته باشید.

آموزش درست کردن 3 گلدان کوچک یا مینی گلدان تزئینی

1- مینی گلدان حبابی با گل های مختلف

ساخت گلدان‌های کوچک زیبا برای تزئیین خانه

ادامه مطلب...
۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

با وسایل دور ریختنی کاردستی درست کنیم

 

با وسایل دور ریختنی کاردستی درست کنیم

 

 

با وسایل دور ریختنی کاردستی درست کنیم : با خلاقیت و سلیقه  خود از وسایل دور ریختنی  لوازم زیبا و تزیینی و یا کاردستی های زیبا برای کودکان و منزل خود بسازید. کاردستی ساختن با وسایل دوریختنی لذت دیگری دارد. با بی هوش همراه باشید تا از این پست لذت ببرید.

کاردستی ساختن نیاز به کمی ابتکار دارد و یک سری وسایل ساده که اگر این وسایل از بین وسایل دورریختنی انتخاب شوند, ساخت کاردستی بسیار لذت بخش و خوشحال کننده خواهد بود به یاد داشته باشید که در این روزها در خانه ماندن بهترین کار ممکن است پس دست بکار شوید و ایده های خلاقانه خود را خرج کنید !

 

با وسایل دور ریختنی کاردستی درست کنیم

ادامه مطلب...
۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

ایده لوازم دکوری دست ساز منزل

 

 

ایده لوازم دکوری دست ساز منزل

 

 

ایده لوازم دکوری دست ساز منزل :اتاق شما فضایی است که در آن آزادی خلق صنایع دستی را دارید، مکانی است که می توانید سبک  شخصی خود را  در آن بوجود آورید  این که می خواهید یک پرسپکتیو آرامش بخش را ایجاد کنید یا یک ظاهر تند و خشن فرقی ندارد، دکوراسیون شما کمک می کند تا ایده های شما به واقعیت تبدیل شود.

خوشبختانه دکوراسیون های زیادی وجود دارند که می توانید خودتان خلق کنید. دکوراسیون خانگی را استفاده کنید که با سبک و ایده منحصر به فرد شما مطابقت دارند و بعد توحه داشته باشید  که این دکوراسیون برای کدام اتاق مناسب تر است و از هنر دیوار تا میزهای عثمانی و بالش همه و همه می توانند بر اساس استایل مورد نظر شما ساخته شوند و در هزینه های خود هم صرفه جویی کنید. برای الهام بخشی شما ما در این مقاله 57 ایده تزئین دست ساز اتاق را با شما به اشتراک می گذاریم.با بی هوش همراه باشید.

دکوراسیون خود را شخصی سازی کنید برای ایده لوازم دکوری دست ساز منزل  بهتر است فضا سازی  خاصی را به آن ببخشید. استفاده از بالش های کوچک چاپ فلزی یا بالش های سفارشی که شامل عکس خانواده؛ دوستان و مکان های مورد علاقه شما است باعث می شود که خانه شما با عشق و گرما همراه باشد. سعی کنید مهمان ها خود را محو ایده خود کنید!

1_گالری دیواری ساده

ایده لوازم دکوری دست ساز برای منزل

ایده لوازم دکوری دست ساز منزل

ادامه مطلب...
۰۷ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei

آموزش ساخت گوشواره رزینی

 

 

آموزش ساخت گوشواره رزینی

 

آموزش ساخت گوشواره رزینی :هر کسی در هر زمینه ای ممکن است استعداد هایی در هر داشته باشید. امروز میخواهیم درباره گوشواره رزینی صحبت کنیم.  رزین ترکیبی از طبیعی و مصنوعیی است که چسبناک است که تنوع زیادی در ساخت زیور آلات دارد با بی هوش  همراه باشید. در آموزش های آچار24 سعی کرده ایم تا جایی امکان دارد تجارب زیبا و متفاوتی را در اختیار شما قرار دهیم. در این آموزش نیز، آموزش ساخت زیورآلات رزینی مثل گوشواره را برای شما قرار داده ایم. زیورآلات رزینی طرفداران خاص خودشان را دارند و زیبا هم هستند. خصوصا فرمی که در تصویر مشاهده می کنید، حالت رنگین کمانی، سیم اطراف گوشواره و غیره. می توانید هرگونه خلاقیتی را به کار ببرید و کار را زیباتر کنید.

 

قدم 1

وسایل مورد نیاز: اپکسی رزین (ماده و فعال کننده)، اکریلیک در رنگهای مختلف، چسب سفید رنگ، نوار اسکاچ، ظرف برای رزین و چوب بستنی برای مخلوط کردن،کاغذ واکس یا کاغذ روغنی، سیم مفتولی مسی 22 گرم یا بیشتر

آموزش ساخت گوشواره رزینی

 

آموزش ساخت گوشواره رزینی

ادامه مطلب...
۰۷ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid fadaei